Thursday, January 16, 2014

Welcome 2014 !!!! Selamat Kembali Berblogging Aqi :)

Assalamualaikum. . 

Agak hampir setahun lebih jugaklah tak update, update pun sebelum ni just a quick update sahaja. .
sebelum masuk tidur, terfikir nak update blog. .just quick and simple update juga. .
Tak terlambat kan nak ucapkan selamat menyambut tahun baru 2014 ? heeee :D

So tahun baru, azam baru, permulaan baru dan segalanya baru. .wuhuuu 
InsyaAllah tahun 2014 adalah tahun yang indah buat aku. .ssshhhhh rahsiaaa dulu :D
dan juga mungkin tahun yang mencabar bagi aku, maklumlah umur nak masuk 23 tahun. .takkan nak duduk di takuk yang lama, mesti kena ada perubahan kan. .moga Allah menguatkan aku :)

Oleh itu,
Aku decide nak memulakan perniagaan online sebagai pendapatan sampingan disamping untuk membantu diri, keluarga dan korang kat luar sana. .InsyaAllah. .juga ni salah satu azam aku pada tahun 2014 !!


Dengan lafaz kalimah 'Bismillahhirrahmanirrahim.......



heeeee... so dengan blog yang sedia ada ni dah macam online shop untuk korang laa kan. .so any updates maybe aku akan publish dalam facebook, instagram dan blog. .nak harga promo ? murah ? dan supplement yang sesuai dengan masalah kesihatan korang. .semua ada kat sini :) yang takde masalah nak buat makanan kesihatan tambahan pun boleh. .very recommended untuk korang yang sangat mementingkan penjagaan kesihatan dalaman/luaran. .boleh beli untuk diri sendiri dan yang tersayang
Yang penting halal, berkualiti dan berbaloi !!!

Pengedar sah Shaklee anda :

Aqidatulhaq
find me on facebook : Ily Aqi
Instagram : Aqimy

Any details/inquiry don't hesitate to leave your comment :)


  

0 comments:

Post a Comment

Mulut jangan laserr tauuu :'P

Thankkk youu :)