Saturday, January 25, 2014

Masalah Kulit ? Set Kecantikan Kulit Harga Bajet Untuk Anda Adalah Penyelesaiannya!


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua!!

Tahu tak korang yang kulit adalah organ terbesar tubuh manusia ?
Ya! Itu satu fakta sains yang korang mungkin baru ketahui atau sudah lama ketahui..
Tapi tahu tak korang cara penjagaan kulit yang berkesan dan tidak mendatangkan kesan sampingan ?

Masalah kulit seperti eczema, kulit muka atau badan berjerawat, kulit kering, kulit kusam, alahan kulit dan sebagainya merupakan masalah-masalah yang biasa dialami  oleh kita yang terdedah dengan pencemaran, cuaca beriklim tidak menentu ditambah pula dengan cara pemakanan kita yang salah dan tidak baik untuk kesihatan?
Segala masalah korang pasti ada penyelesaiannya..Cuma NAK atau TAKNAK sahaja kan ?

Usaha! Usaha ! usaha ! Ya! Aku pun ada masalah kulit yang agak kronik pada mulanya tapi aku tak pernah putus asa mencari penyelesaian..bayangkan hampir dekat 8 tahun aku mengalami masalah kulit ni, Alhamdulillah penyakit kulit aku sudah pulih kembali sepenuhnya! Nak kata eczema bukan, nak kata kurap pun bukan. .aku alah pada gigitan kutu kucing, habuk serta gigitan serangga even gigitan nyamuk pun tinggal kesan !! hadoiiii..kulit mahal ni kene dok kat istana je kot gamaknya. . hahaha
Berkat usaha dan dorongan dari kawan-kawan yang sangat supportive, aku jumpa dengan doktor pakar kulit kat Petaling Jaya. . Alhamduliillah ya Allah. .kembali pulih sepenuhnya cuma tinggal PARUT lah pulak..hmmmm

Ok, mungkin korang dah habiskan duit dengan pelbagai produk pencuci muka, krim muka atau kulit dan semua langsung tak membawa kesan malah lebih terukkk !!! aku pun sama, puas jugak cari ubat dan sapu krim hilangkan parut tapi tak berkesan sangat. . laaaahhhhh, memangla. .itu sapuan atau cucian di PERMUKAAN KULIT DAN LUARAN sahaja ..hehehhe so penting sebenarnya untuk kita jaga kulit kita LUAR DAN DALAM. .

So kali ni jom terjah SET PENJAGAAN KULIT SHAKLEE yang PALING LARIS. Set ini bukan sahaja untuk yang mengalami masalah kulit seperti jerawat tapi juga boleh diamalkan untuk masalah kulit seperti eczema, alahan, kulit kusam dan sebagainya. . kenapa aku gila-gila promote produk ni ???? Sebab aku yakin 100% produk ni mampu menghilangkan paling tidak pun mengurangkan masalah kulit aku SEBAB aku pun sama macam korang punya masalah kulit..

Ok sini aku ada Set penjagaan kulit harga bajet, set lengkap penjagaan kulit dan set terlajak lengkap penjagaan kulit. . hihihi

 Bagi sesiapa yang mempunyai bajet terhad tapi nak cantik-cantik jugak, nah ! ni set penjagaan kulit yang super duper bajet punya ! Ni pun dah sangat-sangat berbaloi :) berbaloi sebab apa ? tahan sampai 3-4 Bulan. .wah apa lagi ? taknak cuba ke ??




Yang ni set penjagaan kulit lengkap, mengandungi Vita C, Vita E dan B-Complex. .sedia maklum yang vitamin E adalah sangat penting untuk kulit. .dah kenyang-kenyang bagi perut makan, bagilah kulit korang makan pula. .shiaaan kat kulit kita. .yang set ni untuk korang yang ada bajet kewangan lebih dan nak nampak hasil dengan cepat ! rugi nya korang tak nak cuba :P

Yang ni super duper lengkap ! memang terlajak lengkap sebab tambah dengan ESP. .orang kata 'Kalah membeli, menang memakai' tapi tahan lama sampai 3-4 Bulan :) berbaloi tak ? set ini untuk korang yang nak nampak hasil lagi cepat dan berkesan dengan penambahan ESP. .

Ramai yang tanya apa khasiat ESP ni..untuk ibu mengandung je ke? atau untuk yang dah berkahwin je ke ? 
ESP ni baik untuk kulit, untuk mommies yang menyusukan baby nak dapatkan susu yang lebih creamy dan banyak :) untuk ibu mengandung, juga untuk kita pekerja atau student yang letih, cepat lesu dan kena berjaga tiap malam untuk study, buat paperwork. .dan PALING BEST. .hehe mesti tak sabar nak tahu kan ?
paling best untuk korang yang mengamalkan DIET untuk KURUSKAN BADAN dan yang suka berpuasa sebab mengenyangkan perut dan memberi tenaga yang lebih :) banyak kan khasiat dalam satu ESP ni..rugi tak cuba. .

Selain set kecantikan kulit, terdapat juga set-set dari Shaklee mampu milik dan dalam bajet kewangan anda :
- Set Ibu Menyusu
- Set Berpantang
- Set Kurus dan langsing
- Set sendi dan otot
- Set cerdas dan pintar
- Set kesuburan suami isteri
DAN PELBAGAI SET SHAKLEE MENANTI ANDA

Yang bestnya produk Shaklee ni adalah makanan tambahan serta vitamin yang boleh 'Mix and Match' (bergantung pada masalah kesihatan dan panduan produk). .mestilah, Vitamin-vitamin ni penting untuk badan kita. .bakal-bakal pengantin adalah sangat-sangat digalakkan untuk amalkan vitamin ni. .yela, mesti lah kita nak nampak berseri-seri kan masa majlis nanti nak bagi bakal suami/isteri kita bertambah sayang pada kita :) 

Usaha, kita hanya mampu usaha. .mak aku pesan setiap kejadian ada pasangan-pasangannya. .ada lelaki ada perempuan, ada siang ada malam, ada penyakit tentu ada ubatnya. .Nabi pun dah berpesan setiap penyakit ada ubatnya kecuali mati. .usaha selagi termampu :)




Find me on facebook : Ily Aqi
Emel : aqishaklee@yahoo.com
Blog : sonatadecember.blogspot.com
Whatsapp/call/SMS : Nombor telefon diberi untuk serious buyer sahaja..EMELdan PRIVATE MESSAGE/KOMEN di facebook sangat diutamakan :)
Shaklee ID : 1102235

PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA!!!


0 comments:

Post a Comment

Mulut jangan laserr tauuu :'P

Thankkk youu :)