Wednesday, January 25, 2012

Kek Comel Dalam Balang Kaca Yang Menggoda



Assalamualaikum semuaaa !!!!


siapa kat sini suka makan kek? angkat tangan cepat cepat !! waahhh ramai rupanya pemakan kek .. haha dalam banyak-banyak kek lah kan , kek apa yang korang suka ? kalau aku , kek pandan mak aku buat laa paling aku suka dan kek coklat .. fuhhh sedap sampai jilat jari kaki ayam .. huehue


baru-baru ni aku ternampak blogger Irine post kat wall dia gambar Red Velvet Cake dalam balang kaca. .makk aii ..bila aku tengok .. waduhhh cute gilerrr dan sumpah sangat menggoda dan memang luar biasa atau dalam bahasa jawanya 'KREATIF' gilaaa . .korang tengok berapa hiperbola pujian melampau aku kat kek tuh .. hahha kalau korang tengok pun fuhh rasa macam ba alif ta kaf kejap . .muahahha *oke aku lah tuh*

then dengan gigihnya aku cari siapa penjual Cake in Jar tersebut .. akhirnya aku jumpa jugak penjual kek comel dan kreatif tersebut . . LAURA & DADDY'S MACARONS . .apa lagi terus like page dia dan usha gambar-gambar kek dia .. ya ampunnnn . . .macam makanan dalam kayangan .. T__T


dan dan pulak aku berangan nak buat hantaran tunang/nikah dengan kek tu atau nak buat Door gift kan. .berapa punya kuat laah penangan kek tu kat jiwa aku sekarang cuba korang bayangkan .. hahaha


oke nak tengok kek comel yang buat aku angau dari maghrib sampai pukul 12 pagi lebih ni ???










TADAAAA !!!!






tak cukup angau lagi ? bawah ni ada lagi gambar yang buat aku angau ..









ohhh Red Velvet Cake and Macaron on top !!!!!





tempting kan ?? T____T






bukan kek saja tapi Pavlova pun ada !! onomnomnom







antara produk-produk Laura & Daddy's Macarons ni ialah :

Macarons
Decorative Cookies
Mini Cakes
Birthday Cakes
Party Favors
Wedding Favors/Door gifts
dan banyaakkk lagi ..


dah macam promoter kedai tu pulak .. haha actually aku nak perkenalkan kek yang sangat unik ni kepada korang dan boleh bagi idea sikit untuk sesiapa yang ingin keunikan dalam majlis dia nanti . .siapa tahu kan? heheeee




kalau nak tahu lebih lanjut jangan lupa LIKE page LAURA & DADDY'S MACARONS kat Facebook tau . .dan visit blog LAURA & DADDY'S MACARONS .. pasti besttttt ^__^



happy blogging guys !!



p/s : segala pujian hanya bagi Allah . . .

12 comments:

  1. cute lahhhh... tapi tak suke sangat macaroon n cupcake ni.. sebab manis.. =)

    ReplyDelete
  2. Tempting snagat!!! thanks for the idea dear.. boleh buat doorgift kenduri2 nanti =) start nak kumpul botol kaca lah. . haha

    ReplyDelete
  3. angau dah ni..mcm ne? hehe..xpnh mkn kot..sian kan :)

    ReplyDelete
  4. erkkk..this cake make me hungry...i want it!!

    ReplyDelete
  5. Kiz salu beli ngan mak hanis zalikha...memang terbaik,..

    ReplyDelete
  6. aduuuuh,,, aku tak sanggung melihat foto2 beginia... Tutup mata ah!

    ReplyDelete
  7. Amboi... gambor kek coklat dalam balang tu sungguh merasuk minda.. yummy2~

    ReplyDelete
  8. hukhuk kiter lambat tau pasal kek balang ni hahaha tertinggal tol..leh wat untuk kawen nih hehehe.. yummy2

    ReplyDelete
  9. Waalaikumussalam.. alamak terliur tengok gambar2 kek tu.. tergoda seketika hahahaa.. mmg kreatif Laura&Daddy ni.. sy sngt meminati tentang bakeri/kek/ cupcake/ biscuit ni.. tapi tak pandai buat.. coming soon try buat..
    Sy juga slalu blogwalking ttg idea kreatif mbuat kek.. ini kali kedua sy mbaca entry about kdai Laura&Daddy ni di blog berlainan.. mmg slalu ye pelanggan update blog bila datang ke kdai Laura ni?? Bagus2.. Insha Allah 1 hari nti nk datang ke kedai ini..

    ReplyDelete

Mulut jangan laserr tauuu :'P

Thankkk youu :)