Sunday, November 11, 2012

Mari Deko Bersama Aqi Leong

Hari ni tiba-tiba pulak ada mood nak update blog. .so topik pada hari ni ialah .. 

jeng. .jeng. .jeng .. 

Mari deko bersama Eric Leong!!
eh tak Aqi Leong. . 
eh. .



Tak itu tipu semata. .

Sebenarnya tangan dengan mata ni tengah ligat google sana sini dekorasi untuk bilik tidur. .
yela, ini untuk bilik baru aku nanti . .hehehe insyaAllah, semoga tahun depan dah boleh pindah ke rumah idaman hati aku tu . .aminnnn

cerita pasal dekorasi bilik ni, ruang bilik aku tu takdelah besar sangat, hurmm tingkap bilik ada dua, just muat untuk seorang je. .so aku dah cop dulu bilik tu ! berebut-rebut dengan adik-beradik sebab masing-masing taknak kongsi bilik. .and last-last mak aku cakap : 'takpelah, bilik yang kecik tu untuk akak sorang jela, yang lain dok bilik besar tu'
 dapat green light dari mak aku ! hoyeaaahh !! happy gilersssssss 
yang lain tu kena lah mengalah dengan kakak sulung korang ni, alaa nanti kakak kau dah kahwin ikut suami, korang jugaaaaaak yang rembat bilik aku tu nanti kannnn. .ceit !

apalagi, kepala ni ligat laah membayangkan macam mana nak deko bilik tu nanti . .
aku nak dekorasi bilik yang simple je, guna two combination of soft/pastel colours. .
contoh dusty purple+white atau light grey+ off white atau soft pink+off white. .
 yang wajib ada dalam bilik aku nanti pulak hanya almari baju, rak buku, katil, meja solek dengan meja kecik kat sebelah katil . .itu saja dah cukup bagi aku ! meja tulis . .hurmm just option je kot :)

aaaahhhaaaa !!! google google punye google ni lah contoh-contoh bilik idaman hati. .wink wink 

 simple kan ? tapi kalau camni nak colour dusty purple. .cantik !!!

aahaaa white, white, white !!! everything just nice and simple ! tang katil dengan almari tu aku suka sangat. .yang meja tulis tu boleh ganti dengan meja solek. .nak ni !!! nak ni !!! nak ni !!! *hentak kaki* :D


Oh My Allah !! stunning !! purple+white = :) :) :) :) :) :)
 sesuai untuk umur 20an macam shayeee ni . .hikhik :P

yang ni pun cantik, tapi kena ganti dengan color lain . .apa yang penting bagi aku muat untuk almari, katil, dengan meja solek. .itu sahaja dah cukup bagi aku. . kalau rak buku boleh buat yang kat dinding tu kan . .meja tulis hmmm macam nak pun ada sebab kadang-kadang tu laa tempat aku cari mencari ilham . .cewwaaaahhhh aha :D

okla setakat itu sahaja dekorasi yang dipersembahkan oleh Aqi Leong .. tq readers :)

4 comments:

  1. yang paling atas tu cun. simple je. btw, follower ke-200 :)

    ReplyDelete
  2. yang atas skali tu sangat cantik...memang sesuai jadikan tempat tdo..

    ReplyDelete
  3. saya prefer yg atas sekali..maybe sbb suka ijau kot..tp siyesly yg 1st nampak kemas

    ReplyDelete
  4. korang ni memang sehati sejiwa laa . .haha but for me, saya suka yang tengah tengah tu .. nampak natural just colour tu kena ubah dgn favrte colour sy : dusty purple/light grey :) weeeeeeee

    ReplyDelete

Mulut jangan laserr tauuu :'P

Thankkk youu :)