Sunday, May 27, 2012

A Sweet Moment To Remember

hye there. .Assalamualaikum :)

seperti biasa. .oleh kerana kesibukan melanda aku pada zaman ini. .dengan urusan lesen kereta, kerja aku lagi .. maka aku hanya upload gambar untuk kasi isi sikit blog ku yang sudah bersawang ..actually ni jelah aktiviti aku sepanjang seminggu dua lepas sebelum start kerja ditempat baru. .memang sangat tak tahu nak buat apa lepas habis belajar ni . .sangat ! *sambil kerut kening* tapi sekarang memang sangat busy dengan kerjaya dan kerja masing-masing .. sangat ! *sambil kerut kening sekali lagi*

AWAS : GAMBAR HANYA UNTUK TONTONAN ORANG YANG PERUTNYA KENYANG SAHAJA !! muahahhaa

belanja adik aku dengan beg vintage . .
mintak sambil hentak-hentak kaki kat shopping mall tu. .*ok ni tipu*


disebabkan aku berduit banyak ketika itu, maka aku belanja 'New York Cheese Cake' dari Secret Recipe untuk ummu aku sebab ummu aku teringin sangat nak makan cheese cake *alololo*.. kebetulan Mother's Day, so alang-alang mintak akak tu bubuh tulisan atas kek tuh .. *ambek kau bahasa haku*


keesokan harinya, aku menaiki KTM menuju kebahagiaan . waah ayat kau.. ok sebenarnya nak pergi bersantai-santai dengan Ehem with adek aku kat The Curve jee. .Actually tak rancang pun nak pergi The Curve .. entah tetibe kaki aku bawak ke sana, sampai sana pun blur-blur lagi nak buat apa ..

aku dengan outfit yang bunga-bunga gitu sambil menikmati keindahan pemandangan KTM Komuter, serupa train kat Jepun je kan ? Konichiwaaa watashi aqi. .watashi aqi tu makanan Jepun kalau korang nak tahu .. *ok tipu lagi versi 3*


sampai je perut pun dah mainkan lagu keroncong untuk ana, so apalagi. .kitaorang bertiga serbu IKEA untuk menikmati IKEA Meatball, Chicken Wings serta ikan Salmon apa entah yang aku sorang je bantai ikan Salmon tu . .tekak dorang berdua ni tekak tempatan, so aku jela yang habiskan semua Salmon tersebut dengan bahagianya .. hahahha

Balun Tutti Frutti selepas adek aku tergedik-gedik mintak .. masa dia isi tu aku kasi warning sikit kat die
'topping kau jangan nak isi banyak, kering duit aku'

hahahhahhaha memang macam hape entah mahal nye Tutti Frutti neh. .



sekian,
nak tidur, esok kerja


p/s : gambar kecik sebab nak jimatkan ruang, mesra alam sikit tak ?














0 comments:

Post a Comment

Mulut jangan laserr tauuu :'P

Thankkk youu :)