Tuesday, March 20, 2012

Tamat Pengajian Diploma Ku Di UniSZA



Assalamualaikum

MasyaAllah . .sudah berapa bulan aku tak update blog . .kesian kat blog aku yang comel ni . .uhuk


bukan apa , aqi busy gilerrssss beberapa bulan lepas .. busy dengan presentation, assignments and last but not least FINAL EXAM IN THE FINAL YEARRRRR . .homaiii rasa macam nak pitam sebab banyak benda kene uruskan . .al maklumlah, student last year and last sem, memang busy sangat sangat . .

rasa nak cerita semua yang berlaku about 3 months yang lepas tapi terlalu panjang kot nak cerita . .but now sekarang aku nak buat pengumuman bahawa aku telah tamat pengajian diploma aku !! Alhamdulillah .. hip hip hoorrreeeyyyy !!!


rasa sedih, rasa gembira, rasa lega , semua bercampur .. sedih sebab tinggalkan banyak kenangan di UniSZA, gembira sebab berjaya tamatkan pengajian aku dengan jayanya selama 3 tahu . .ohh 3 tahun bukan tempoh masa yang pendek , bagi aku laa kan .. sebab penat wooo walaupun kau kat sana just hadap buku, berpersatuan, assignments tu semua .. bak kata orang penat otak lagi penat dari penat badan . .heh pandai-pandai aku jek :P


yes sementara menunggu konvokesyen aku bulan 9 ni . .aku perlu penuhkan masa aku dan nak cari duit sikit buat tabungan kawen . .ngehehe :'P dan sekarang .. officially yang tak berapa official aku sudah jadi penanam anggur yang tegar. .hakhak ohh tidak , i'm seeking a job right now . .yuhuuuuuuuuuu .. ada sesapa nak offer aku kerja ? apa-apa kerja laa asalkan halal dan sesuai dengan kemampuan aku . .jangan bagi aku kerja sapu sampah kat highway sudah laa . .kang sampai ke lebuhraya pantai timur aku kene sapu . .penatssss


dalam 2 minggu ni aku nak rehat puas-puas kat rumah .. lepas tu keluar melilau cari kerja . .wuuuuu dah besau rupanya aku nih . .aku sangka umur aku baru 16 tahun . .oppsss terlebih over umur haku yeppp .. ngehehe

  • buat masa ni aku dapat cadangan kerja kat kilang susu kambing as kerani . .macam best kan ? mesti bau kambing . . :P *tengah fikir & not sure kerja tu available lagi ke tak*

  • adik aku candang jadi cikgu tuisyen BM & Science untuk bebudak SPM. .ok subjek ni memang aku pakar kat sekolah .. so no hal kot kalau ngajor subjek ni . .insyaAllah *belum try mohon lagi*

  • ataupun sambung lesen kereta P . .yooooo , aku paling malas sekali belajar kereta . .*malas pulak*

  • buat business secara kecil-kecilan . . *jual apa ek*


pleaseee , sesiapa yang ada kerja kosong tu offer laa kat aku ni yep . .takpun doakanlah aku supaya dapat kerja . .boleh buat simpanan kawen dan bayar PTPTN aku .. ngehehehe



*muke riang habih belajor




0 comments:

Post a Comment

Mulut jangan laserr tauuu :'P

Thankkk youu :)