Saturday, December 24, 2011

Siapa Dian Pelangi ?







Tajuk pun nampak sangat aku cuba bermain dengan SEO..haha

siapa pernah dengar nama Dian Pelangi sila angkat kaki . . hohoho orite , bagi yang tak pernah dengar dan tak pernah tahu pun siapa Dian Pelangi ni meh aku share sikit pasal dia . .

Beliau seorang pereka fesyen ala-ala Muslimah, model dan juga seorang blogger sambilan di Indonesia . .dia ni baru berumur 20 tahun , kira sebaya aku lahh . .lahir pada 14 Januari 1991 dan sudah berkahwin pada Januari 2011 tak silap . .suami dia ganteng lah jugak tapi ganteng lagi ayah aku . .huehue ayah dia pengusaha pakaian manakala ibu dia pemilik butik muslimah..so tak hairan lah pakaian die sume gorgeous2 gila . . sekarang ni dia sambung belajar kat Cairo, Mesir . .

perasan tak sekarang orang tergila-gila kan tudung bawal balik ? tapi cara pakai tudung bawal sekarang ni agak berbeza sikit dari yang biasa . .haa ni semuanya cetusan ilham dari Dian Pelangi ni .. dia ni kira macam Hana Tajima kat Malaysia laa . .kalau korang ketandusan idea nak gayakan baju atau tudung korang tu cuba selongkar blog dia . .memang fresh fresh semua fesyen dia ..aku jamin bila tengok pakaian dia korang rasa nakkkk jee request supaya dia bukak cawangan butik Dian Pelangi kat Malaysia ni . .


jom layan gambar fashionista hangat ni . .memang first aku bukak blog dia tak berkedip mata aku sesaat . haha


















gambar perkahwinan Dian Pelangi
Gambar ihsan dari google :P








orite ni lah maksud aku . .tudung bawal fesyen ala Dian Pelangi . .just pakai tudung bawal biasa je . .gayakan macam Dian Pelangi .. so korang pun jadi Dian Pelangi Volume II gak. .ehh boleh ke mcam tu ? haha well aku pernah cuba tapi tak sesuai . .nampak macam peniaga Kampuchea jual sayur dua seringgit =,=


Ciri khas busana Dian Pelangi ni corak warna-warni sesuai dengan nama 'Pelangi' yang dia pakai..minimum 2-3 warna sahaja laa dalam fesyen Dian Pelangi ni .. haa nak tahu lebih lanjut pasal Dian Pelangi pergi ke blog ni : DIAN PELANGI



sumber gambar : Google



p/s : sorry sangat sebab ayat dan bahasa aku tunggang langgang :'P

4 comments:

  1. nak kena cari balik tudung bawal lama2 ni..:)

    ReplyDelete
  2. cantikk nye.. ada lagi sorg, ce aqy search, indah nada puspita, seriously, gorgeous! mmg cantik..

    ReplyDelete
  3. @azzah

    hahaha haa cari jangan tak cari . .hehe thanks sudi singgah :)

    ReplyDelete
  4. @Iqah QaQa

    cantik kan ? hehe owh ye ke ? thanks sangat2 dgn info :)

    tQ juga sbb sudi singgah iqah <3

    ReplyDelete

Mulut jangan laserr tauuu :'P

Thankkk youu :)