Tuesday, July 26, 2011

Alhamdulillah . . .

Bismillahirrahmanirrahim . . .

Alhamdulillah..

aku dah kembali ke dunia blog semulaaaaaaaaaaaa !!! ...awww..shukenye..yeay !! **sila lompat lajulaju atas katil kayu anda ..

blog aku dah elok balik..gembira sangatsangat..mana tak nye..ada sorang hamba Allah yang baik hati ni sudi tolong aku baiki blog aku balik..terima kasih awakkk...awakk baik sangatsangat..nanti saya belikan awak gulagula doposen yee ?? ekekeke jangan marah awakk ..senyum cikit :)

awak ni dah tolong aku baiki blog aku balek..dia dah tolong buang ulatulat jahad kat dalam blog aku ni..ulatulat ni lah antara sebab musabab nye aku dah lama tak update blogg..sedih wwwuuuuuuu :'(

kata awak ni blog aku masuk virus ..yelah, kan aku dah kena..kalau boleh aku nak masukkan semua widget dalam dunia ni kat dalam blog aku..kan dah kena virusvirus nyahaattt...ce nengok blog aku dah simple and cantik kan ? kemas ajep..kalau dolu..semak blog aku sepeti bulu ketiak yang tidak dicukur...ahaha apa kena mengena dgn blog ?????

apapun ..aku nak ucapkan jutaan and ribuan terima kasih kat awak sebab awak dah tolong saya baiki blog saya balek..nah..ni special entry untuk awak..semoga Allah melindungi and murah kan rezeki awak selalu..awak baik sangat sebab tolong saya..terima kasih and jazakallah khair awak ...


p/s : kalau korang nak mintak tolong apaapa..juz like page die kat FB ek..nah amek kat bawah ni


p/s/s : anyway,aku bangga ada senior macam die..tenkiiiiuuuuuuu :)))))))) Alhamdulillah . .





0 comments:

Post a Comment

Mulut jangan laserr tauuu :'P

Thankkk youu :)