Friday, April 8, 2011

CARA MENGELAK JADI MANGSA ROGOL..BAEEKK PUNYA!!

 

As’salam ….buat apa tu darling2 sume?? sihat tak ?

orite..actually aku nak share tips menarik untuk hadek2 pempuan & akak2 sume..opah, tok de,mak tuk sume pon bleh…tapi untuk pompuan je tau…!!! eh..yang lelaki pon boleh kowt….hehehehe tapi ada ke nenek2 yang ber’blog ?? eeehhh..jangan pandang rendah pada nenek2 zaman sekarang..nenek2 zaman skarang hebat2 tau…ntah2 dorang lagi otai godek intenet…hehehhehehe maaf nek , cu tak bersalah…budak yang tengah baca ni salah..hehehe

okeyh..tips hari ni adalah cara untuk mengelak dari mangsa rogol..aku bagi tips dalam bentuk situasi jelah ehh,… :

 

 

Seorang cik awek yang cun baru balik dari tempat opis and melalui satu lorong yang sunyi…tetibe ternampak  seorang mamat bangla dok lepak kat tepi tembok berhampiran longkang..cik awek sudah berasa tak sedap hati sebab mamat bangla tu asyik memerhatikan dia & mengekori die…

OOHHH TIDAK!!!

cik awek dah dikejar oleh mamat bangla tersebut…lalu cik awek diterkam & ditutup mulutnya dengan kain…mereka bergelut & cik awek berusaha untuk melepaskan diri..tetibe cik awek terfikir satu akal…

masa mamat bangla cuba untuk membuka baju cik awek tersebut..tetibe cik awek cakap dengan sore yang agak2 manje & gedix kepada mamat bangla tersebut :

cik awek : ehhh…apa ni abang…..   (abg??? nak termuntah time aku menaip ni bile terbyang klu aku manggil mamat bangla ‘abg’ ..tttuuuiii….hahaha)

mamat B : ahhh…diam !! lebih bek kau diam !! kalau tidak aku pukul kau sampai mampus !! (maaf..penggunaan bahasa yang agk kasar cz penulis cube untuk menghayati situasi tersebut…)

cik awek : eeehhhhh….stop2….okeyh2…abg buka baju & seluar dulu…nanti saya ikot…

mamat B : mamat B terkedu seketika.. oh ? ahh !!! aku tak perduli apa kata kamu !!

mamat B dengan rakusnya & kelahapnya memeluk2 tubuh cik awek….owh tidak ! cik awek kena juga melepaskan diri..selain Mamat B cube merogolnya cik awek pon tak tahan dengan bau keti  mamat bangla nih…cik awek memegang tangan mamat B…cik awek cakap :

cik awek : abg buka baju, seluar & seluar kecik tu dulu…cepat..!!!kalau abg nak…..ikut arahan saya ….

mamat B brasa pelik..tapi oleh kerana nafsu yang melambung2 ..dia terus ikut arahan cik awek..hati mamat B berbunga2 bila mendengar cik awek buat arahan camtu…

mamat B : ayoo..adek manes…..abg akn ikot saja apa yang kamu mintak….asalkan cik adek dapat bersama saya hingga ke syurga….( yyyuuuuuccckkksss !!! )

mamat B telah menanggalkan semua baju, seluar & seluar keciknya….oowhhh..langsung xde seutas benang pon terlekat kat badan mamat B …cik awek lalu berkata :

cik awek : baiklah..abg baring dulu..saya buka baju & kain saya pula ya….waahhh ..adegan romantik berlaku…

dengan terlanjang bulatnya..mamat B baring kat tepi lorong sunyi tu..ade laaa tempat yang sunyi sikit..aku pun xtau…sambil menunggu cik awek membuka baju & kainnya…waahhhhhh cik awek….

cik awek membuka high heels dye…kemudian cik awek membuka sedikit demi sedikit butang bajunya…cik awek buka satu dua butang je…kemudian cik awek mengangkat kain labuhnya tinggi2….cik awek dah bersedia untuk aksi yang seterusnya ..lalu………………………………….

--

---

------

----------

----------------

-----------------------

------------------------------

-----------------------

-----------------

------------

--------

---

--

mamat B : woooiiiiiii !!!!!!!! kau lari ke mana ???? shiall !! aku tertipu…!!!!

cik awek berlari & menjerit meminta pertolongan sambil mengangkat tinggi kain yang dipakainya..lalu terselamatlah cik awek daripada menjadi mangsa rogol…

mamat B ditahan & dihukum rejam sampai mati kering…..hehehehe

ramai2 lah jerit baeeekk punnnyyyeee !!!

 

 

p/s : taktik ni aku pernah baca dalam surat khbar bhgian apa ntah masa aku umor 10 tahun x silap…sampai sekarang aku ingat..so untuk share aku wat lah bentok story cket…follow2 lah blogg saya ea...hehehe Open-mouthed smile

0 comments:

Post a Comment

Mulut jangan laserr tauuu :'P

Thankkk youu :)